|
Zdjęcie użytkownika
Ocena
Opcje
Prywatny komunikat
donkol obecnie nie ma prywatnego komunikatu.
Prywatne informacje
donkol
Trochę już napisał
Wiek nieznany
Płeć nieustawiona
Położenie nieznane
Data nieznana
Zainteresowania
Brak informacji
Statystyki
Wyświetleń profilu: 625*
Ostatnio widziany: 30.05.2007 - 18:09
Czas lokalny: 30.07.2010 - 20:05
119 postów (0 postów na dzień)
Informacje kontaktowe
Brak informacji
Brak informacji
Brak informacji
Brak informacji
* wyświetlenia profilu aktualizowane co godzinę
|
Tematy
Blog
Komentarze
Znajomi
Moja zawartość
30 May 2007
Witam pilnie potrzebne mi sa sterowniki do tej plyty nigdzie znalesc nie moge pomocy jestem laikiem wiec prosze o wyrozumialosc i podanie najlepiej linka
pilnie
29 May 2007
witam szukam sterownikow do asus p5 sd1-fm2 nigdze znalesc nie moge HELP pod win. xp sp2
11 Feb 2007
Witam posiadam od jakiegos czasu 98 wczesniej mialem xp ale sie posypal i plytk inst. padla wiec mam 98 i chcialem zainstalowac sobie nero i podczas jak rozpakowuje mi do katalogu temp i ma sie zaczac instalacja wyskakuje the executable file has been corrupted nero i moge nacisnac ok i instalacja jest przerwana o co chodzi pomocy ??
26 Jan 2007
Witam ostatnio zainstalowalem sobie windowsa xp ponownie bo windows nawalal i po 2 dniach po instalacji wlaczam komputer rano i zatrzymal sie wlaczenie na pokazanie logo windowsa i wyswietlilo wczytuje windows xp i dysk nie chodzi i tak z 20 min i nic wiec postanowilem ponownie zainstalowac xp po formacie partycji przechodzi do instalacja windowsa pokazuje czas i sie zatrzymuje 10 , 20 min i nic stoji w miejscu tak 2 razy i to samo zmienilem partycje do instalacji i nadal to samo HELP co jest dysk padniety czy cos innego
[size=9][Zmoderowane @Mateo] Temat przeniesiony: Windows -> Windows XP
14 Jan 2007